Σας προσκαλούμε να γίνετε μέλος της online κοινότητάς μας και να μας ακολουθήσετε στα social media! Με την αλληλεπίδρασή σας, χτίζουμε μια δυναμική και ζωντανή σχέση με όλους εσάς που μας εμπιστεύεστε.
Κάντε like, share και follow στους επίσημους λογαριασμούς μας και γίνετε οι πρώτοι που θα μαθαίνετε τα πάντα για τις νέες μας δράσεις. Ανυπομονούμε να συνδεθούμε μαζί σας!
Μεγάλη λύπη και κανεις δεν έχει δει κάποιο σχέδιο μηχανικού Κανεις δεν ξέρει ΤΙ ΘΑ ΧΑΛΑΣΟΥΝ , ΤΙ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ,ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ …,αλλά κυρίως ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΟΣΟΙ ΚΟΡΜΟΙ ΠΕΥΚΩΝ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ ΜΑΖΙ ΜΑΣ 40χρονια δουλειάς
Η συνάντηση με τον υφυπουργό Υγείας κο Θεμιστοκλέους για την εύρεση λύσεων στην απασχόληση των μελών μας.
Ευχαριστούμε τον Υφυπουργό κο Θεμιστοκλέους για το χρόνο που μας διέθεσε προκειμένου να τον ενημερώσουμε για τις πολύπλευρες δραστηριότητες των μελών μας , αλλά και για κρίσιμα ζητήματα ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ και ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ατόμων με αισθητηριακά προβλήματα
www.facebook.com/share/p/1AmbBHNeyb/
Οι δημότες γνωρίζουν και ζητούν σωστή διαχείριση των χρημάτων που σας πληρώνουν Ας τελειώνει η δικαιολογία με τους καναπέδες που ρίχνουν παραβατικοι κάτοικοι της Λούτσας .
Αφήστε τις δικαιολογίες και δουλέψτε σωστά στην ανακύκλωση και διαχείριση αποβλήτων . Ας κάνουμε την Λούτσα επιτελους μια όμορφη Λουτρόπολη , ΑΡΤΕΜΙΔΑ
Οι εκκολαπτόμενοι κηπουροί της σχολής ΣΑΕΚ Αγ.Παρασκευης φύτεψαν καρποφόρα δένδρα πίσω από το κτήριο 300Γυναικων του Νοσοκομείου ΣΩΤΗΡΙΑ και διαμορφώνουν χώρο για κηπευτικά
Οι κωφοί και άλλοι εργαζόμενοι από ευαλωτες ομαδες στην ΣΩΤΗΡΙΑ εκπαιδεύονται τα απογεύματα στην κηπουρική τέχνη και στις ώρες πρακτική ομορφαίνουν χώρους του Νοσοκομείου με τους γεωπόνους καθηγητές και την δραστήρια διερμηνέα Μπράβο σε όλους
Μουσείο Νοσοκομείου ΣΩΤΗΡΙΑ
Ένα έργο που ξεκίνησε με πολλή αγάπη και μεράκι, που μας έμαθε πολλά και που την επόμενη Δευτέρα, 9 Φεβρουαρίου 2026, θα έχει την τιμητική του μαζί με τα εγκαίνια του πολυαναμενόμενου Μουσείου του Νοσοκομείου Σωτηρία. Οι εκπαιδευόμενοι κηπουροί μας, ξεπερνώντας τα στερεότυπα περί αναπηρίας, συμμετείχαν σε μία επαγγελματική δουλειά εργαζόμενοι βήμα βήμα και μεταμορφώνοντας μια χέρσα έκταση σε έναν σύγχρονο κήπο εντυπωσιασμού. Ο κήπος αυτός εδώ και μήνες, προσφέρει όμορφα συναισθήματα στους διαβάτες του χώρου και σε λίγες μέρες θα κοσμεί το περιβάλλον και για τους επισκέπτες του μουσείου.
Χριστούγεννα γεμάτα Υγεια , Αγάπη και Αλληλεγγύη.
Το δάσος του νοσοκομείου ΣΩΤΗΡΙΑ που μας φιλοξενεί δίνει χαρά και δύναμη για δημιουργία στην ομάδα μας
Μέσα από την θεραπευτική κηπουρική και τους κήπους μας , καλλιεργούμε την Ελπίδα , αναδεικνύουμε τον Συνεργατισμός και την Αλληλεγγύη, με Σεβασμό στον Άνθρωπο και το Περιβάλλον
Ευχόμαστε Χαρούμενο το ΝΕΟ Έτος , Ειρηνικό ΚΑΙ Δημιουργικό ,🎄🎄Το ΔΣ και τα μέλη της ΚΟΙΝΣΕΠ ΙΣΙΔΑ
Στην εορτή της Αγίας Σοφίας, ημέρα με ιδιαίτερο συμβολισμό για το Γ.Ν.Ν.Θ.Α. « Η Σωτηρία» οι Κηπουροί της ΚΟΙΝΣΕΠ ΙΣΙΔΑ είχαν προετοιμάσει ένα όμορφο πράσινο χώρο στην περιοχή της προτομής όπου η Διοικητής κ. Μιχαλάκη Ελένη, συνοδευόμενη από την Αναπληρώτρια Διοική κ. Τσάλλα Μαρία, κατέθεσε στέφανο . Παρόντες οι Διευθυντες της Διοικητικής Υπηρεσίας κ. Παππάς Νίκος, και της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας κ. Κούρτης Γιώργος, καθώς και πλήθος στελεχών και εργαζομένων από όλες τις υπηρεσίες, υπογράμμισαν το διαχρονικό πνεύμα ενότητας και προσφοράς του Νοσοκομείο.
Μέσα σε αυτό το πνεύμα ενότητας και προσφοράς οι εργαζόμενοι της ΚΟΙΝΣΕΠ ΙΣΙΔΑ , από την ευάλωτη ομάδα των κωφών, ως αντάξιοι συνεχιστές του έργου του πιστού κηπουρού της Σοφίας Σλήμαν …….. εκτελούν τις εργασίες τους μέσα από τις αρχές της Κοινωνικής Οικονομίας για Αλληλεγγύη και Συνεργατισμό και ανταποδίδουν στην εμπιστοσύνη των διοικήσεων και στην Αγάπη του κόσμου της ΣΩΤΗΡΙΑΣ με έργα που φέρνουν πιο κοντά στο περιβάλλον τον άνθρωπο ως ασθενή, εργαζόμενο και επισκέπτη
Η ΚΟΙΝΣΕΠ ΙΣΙΔΑ είναι φορέας εργασιακής υποστήριξης κωφών για ένταξη και απασχόληση στην κηπουρική με θεραπευτικό στόχο στο περιβάλλον νοσοκομείων και δημιουργία θεραπευτικών κήπων . Οι κωφοί μαθαίνουν από Γεωπόνους και κηπουρούς να φροντίζουν κήπους σε προστατευμένο περιβάλλον νοσοκομείων , να αποκομίζουν χαρά δημιουργικής εργασίας και τα νοσοκομεία υγιεινό και ευχάριστο πράσινο περιβάλλον .Όμως η συμμετοχή μας είναι σε ευχάριστες αλλά και βοηθητικά σε δυσάρεστες καταστάσεις των νοσοκομείων , όπως στην πρόσφατη πυρκαγιά ..Ο ΙΣΙΔΑ σε συνεργασία με το κυλικείο πρόσφεραν κρύο νερό στους πυροσβέστες μας ως ένα μεγάλο ευχαριστώ ....το δάσος πάντως δεν κινδύνευσε. Φρόντισαν να είναι προστατευμένο οι εργαζόμενοι της ΙΣΙΔΑ
Η συνέντευξη στον Ant ήταν έκπληξη ευχάριστη και προσθέτει στην όμορφη ομάδα μας δύναμη και περισσότερη ευθύνη για ποιότητα στην δουλειά μας για υλοποίηση του στόχου μας να δημιουργούμε θεραπευτικούς κήπους στα Νοσοκομεία
Αποστολή μιας ομάδας νέων ανθρώπων είναι η ενδυνάμωση και η ένταξη ατόμων από ευπαθείς κοινωνικές ομάδες στην αγορά εργασίας. Πιστεύουν ότι κάθε άνθρωπος αξίζει ί....
Η συνέντευξη για την ΚΟΙΝΣΕΠ ΙΣΙΔΑ στον ANT1για το όραμα που έχουμε και που με πνεύμα ομαδικό, αλληλεγγύη υπομονή και επίμονη , θέλουμε να αλλάζουμε την εικόνα στο πράσινο των νοσοκομείων, γεωπόνοι και "παιδιά ενός άλλου θεού" , δημιουργώντας Θεραπευτικούς κήπους στα νοσοκομεία και άλλα ιδρύματα με θεραπευτική κηπουρική , για μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς
www.antenna.gr/watch/1847426/koinonia-xoris-apokleismoys
When this happens, it's usually because the owner only shared it with a small group of people, changed who can see it or it's been
